استاندار يزد:

تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامي در زمینه های مختلف از موثرترین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در نشست با مسئولان و صاحبنظران عرصه فرهنگی استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص دشمنی مستکبران عالم با اعتقادات مسلمانان و دین مبین  اسلام خاطر نشان ساخت: مقایسه موقعیت کشور ایران در دو زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در زمینه های فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی یکی از موثرترین راه های مقابله با جنگ روانی و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی در ادامه برپایی نمازهای جمعه و جماعت در سراسر کشور، جمع آوری و تعطیل شدن مراکز علنی ترويج فساد در جامعه، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و شکل گیری صداوسیمای اسلامی همراه با تولیداتی با مضامین قرآنی و اسلامی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فشارهای سیاسی، ترویج فساد وفحشا، افزایش تحریم ها و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخی از تهاجمات دشمن بر علیه ملت عزيز ايران اسلامي بوده است.

وی در ادامه به تشریح آسیب های برآمده از تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان در زمینه های خانواده و اجتماع پرداخت و گفت: دشمن هنگامی که با این رفتارها به نتیجه نرسید با طراحی نقشه جنگ نرم و نیمه سخت برنامه  کشاندن افرادی به خیابان ها در حوادث پس از انتخابات و 25 بهمن ماه را دنبال می کرد که با حضور به موقع مردم  ولایتمدار ایران در صحنه، این جریان خنثی شد.

مدیریت ارشد استان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شرح شرایط گوناگون عرصه جنگ و دفاع از سرزمین اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: حضور اقشار مختلف جامعه از جمله پزشکان، بازاریان، دانشجویان و ... که بر حسب احساس وظیفه و ادای تکلیف بار گلوله و آتش دشمن را تحمل می کردند به همراه مدیریت حضرت امام خمینی(ره) جنگ سخت دشمنان را ناکارآمد ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تمامی دستگاه های فرهنگی و اجرایی توان خود را به کار گرفته اند تا راهکارهای عملیاتی مقابله با تهاجمات فرهنگی به کشور و استان را عملیاتی کنند.

وی بر شناسایی خلاء های آموزشی توسط  اداره کل آموزش و پرورش استان و اطلاع رسانی وظایف دستگاه ها و مردم در خصوص مسائل فرهنگی توسط مسئولان تاکید کرد.

 فلاح زاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز مسافرت های نوروزی گردشگران به استان یزد از برپایی نمازهای جماعت در مکان های استراحت عمومی و نمایشگاه های کتاب در پارک ها و کمپ های استراحت مسافران خبر داد و افزود: بسته های فرهنگی ایام نوروز بر اساس ترویج فرهنگ دارالعباده و مفاخر استان یزد تهیه شده است.

در این نشست که صاحبنظران عرصه فرهنگی حضور داشتند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا